Clouds







Hello world.
Nu var det ett tag sen jag bloggade men det är för att jag inte haft något att fota och för att jag inte har gjort något speciellt i veckan att blogga om. Men nu är jag tillbaka igen med nya tag.
De här bilderna tog jag i onsdags eller så vare i tisdags. Men mitt batteri behövde laddas och jag orkade aldrig ta itag med det så jag gjorde det inte för ens igår. Men nu laddade jag över lite boké bilder (stavning?).

Idag så har jag varit i stan igen med mamma och vi gick in på indiska och köpte lite prydnader till mitt rum som jag ska göra om i sommar. Jag har bestämt mig för att ha enligt mig på ett vitt modernt sätt.
Senså gick vi till en indisk restaurang och åt. Jag tog nån kyckling sak typ som var sjukt stark så jag började hosta... hahaha. Sen gick vi ner till kungshallarna och köpte naturgodis och så. Efter det så gick vi till bion som började klockan tio över två. Vi valde pirates of the caribbean. Den var helt okej. Det hände liksom nått hela tiden.

Nu ska jag chilla och chatta vidare med clara. Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0