I want a mysdress


Åh vad jag vill ha en sån! Speciellt den här i gul. Den e så söt och den verkar vara asmysig ju. Plus att den gula och gröna har rea på bara 250 kr! Hihi. Vi får väl se om jag köper en sån, hehe.
Synd att de inte har gina tricot i södertälje där bella bor för jag ska dit på söndag-onsdag & då ska vi gå runt på stan där och så. Men jag kommer inte kunna köpa den då.

Idag så vaknade jag klockan 9 eftersom att jag ställde väckarklockan på 9. Jag skulle nämligen gå ut & jogga men ne, det ösregnade & åskade så jag sket i det. Fan, ville ha det överstökat liksom. Tycker inte om att jogga, det är stressigt och jobbigt. Men jag hade tänkt att börja göra det för att få bättre kondis och så. Får jogga senare idag istället även fast de regnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0