Sommar!



Tja!
Idag är det verkligen sommar. Känns så skönt i luften, inte för varmt och inte kallt. Helt perfa!
I alla fall så har jag varit i skolan idag. Jag och camilla åkte hem till henne efteråt och tog bilder, såg på film & lite så. Senså har jag solat lite och tagit bilder.
Klockan sju ska jag dra iväg med erica till gymmet. Kommer inte köra så hårt eftersom att jag forfarande är lite sjuk, plus att jag inte har varit där sen typ två månader sen, tehe.

Och på fredag blire naaaaajs. Eller nja, hela helgen kan man säga! Bella kommer och vi ska kanske åka in till stan och fota & shoppa, vi ska fota vanliga bilder och kanske sova över, hihihi. Längtar faktiskt väldigt mkt! ♥


Kommentarer
Postat av: ISABELLE

längtar oxå suuuuper mycket! ska bli as kul om vi kommer in till stan :) puss

2011-06-07 @ 20:09:12
URL: http://isabellestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0