Sthlm med morsan











Heeej!
Idag så väckte mamma mig vid halv 9 för vi skulle gå upp rätt så tidigt för att komma iväg till stan. Och eftersom att det var nationaldagen idag så öppnade alla butiker vid 11-12 tiden. Och vi kom dit vid halv 11 så vi fick gå runt i det varma vädret, hehe.
Jag hittade massor av saker men det är så typiskt mig att leta som en galning efter något plagg jag verkligen vill ha så jag slog rekord idag tror jag... vi var inne på monki i 1 timma typ. Haha, mamma fick lite damp på mig. Menmen jag kom hem med ett par shorts och ett linne från Bikbok, ett par kilklackar och två byxdresser från H&M
(även en marinblå bekini men den tog jag aldrig kort på), och en sommrig klänning från gina tricot.

Och nu är det kväll som jag tillbringar vid datan och tv, hehe. Har ju gått som en galning idag så fötterna värkade. Men nu ska jag se på Slumdog millionare som camilla sa att jag var tvungen att se. Så nu ska jag se den! Och senare ikväll så ska jag se på Movie awards eller vad de heter.
See u! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0